Heissan vaan! Juuri nyt on meneillään hienoinen euforia-piikki, saatiin nimittäin kaverin kanssa tänään valmiiksi ensimmäinen versio opparista! Ollaan oltu ahkeria kuin mehiläiset viimeiset kaks, kolme viikkoa ja nyt on alustava versio laitettu eteenpäin opettajalle kommentoitavaksi, jei! Hyvä me! Lisäksi on viimeisten parin viikon aikana tullu kitattua niin paljon kahvia että ei varmaan tarvis juoda enempää koko loppuvuonna :D

IMG_0738-normal.jpg

Työn valmistumista päätimme juhlistaa hakemalla pitsat ja mussutettiin ne sitten hyvän leffan ääressä, nimittäin Priest. Molemmilla kun on vierähtänyt aikaa siitä kun on viimeksi kyseisen leffan nähnyt niin se sopi kuin nakutettu.

IMG_0735-normal.jpg

Priest on siitä mielenkiintoinen vampyyri-elokuva että ne vampyyrit esitetään siinä ihan täysin erilaisena kuin missään muussa elokuvassa/kirjassa jonka minä olen nähnyt. Kaukana ovat Anne Ricen maalaamat kuvat kauniista, viettelevistä yöneläjistä, puhumattakaan Meyerin auringossa kimaltavista kaunokaisista.

IMG_0726-normal.jpg

Loppuun vielä jotain mikä saapui luokseni jokunen viikko sitten. Viime postauksessa kerroinkin, että olin Glitterin yllätyspussissa tulleen huivin lahjoittanut luokkakaverille. Pari päivää lähetyksen jälkeen tuli tekstiviesti jossa kaveri ihasteli ja kiitteli huivia ja kyseli samalla osoitettani lähettäkseen minulle vaihtarina jotain omasta pussistaan löytynyttä :D maailma on välillä täynnä niin ihania yhteensattumia. Oli kaveri miettinyt pitkään että kenen näköiset nuo korvikset olisivat kun eivät omaan tyyliinsä sopineet, ja kuulemma kun minun lähetykseni kolahti postilaatikosta niin oli sytyttänyt että Marin tietenkin! Korvikset saivat kyllä rakastavan kodin minun luotani! ♥

Eipä taas muuta uutta, ciao!