Saatoin hieman shopata tässä yksi päivä...

IMG_0444-normal.jpg

Ja ps kun joskus muutan vähän isompaan asuntoon minä niin pihistän äidin vanhan sovitusnuken jonka päällä kuvata näitä vaatteita... Tai toinen vaihtoehto, voisin hommata kameralle kunnon jalustan heheh... Mutta siis! Ostin itselleni tekonahkatakin! Ja ennen kuin kukaan ryhtyy sanomaan niin kyllä, korvien välissä rallattaa iloinen ääni joka hokee että "tili tuli tili meni", mutta! Olen etsinyt tyyliini sopivaa tekonahkatakkia jo toista vuotta ja tänä aikana olen kiertänyt läpi kaikenmaailman torit ja kirpparit ja ties mitkä kissanristiäiset löytämättä sitä omaani. En myöskään tehnyt ostosta heräteostoksena vaan harkitsin tovin onko tämä nyt varmasti SE OIKEA ja ja ja... takki on Cubukselta mistä on myös trenssitakkini joka on painonsa arvosta kultaa...! Heheh, huomaa kyllä että on vielä vähän opiskelijamentaliteetti mitä tuohon materialismiin tulee, mihinkään ei saisi tuhlata vaan kaikki menot on harkittava tarkkaan... lisäksi vielä yksi mikä minua häiritsee nahkatakkien yleisilmeessä, yksityiskohdat on hirmu usein kultaisia tai pronssisia ja nuo kaksi väriä eivät oikein istu minun väripalettiini mutta tuossa ne on hopeiset!

IMG_0446-normal.jpg

Plus hihat on juuri optimaalisen pituiset! Ja käteni näyttää aika töpöltä tuossa kuvakulmassa...?! Ja miten miun iho on noin punakka!? Ainiin, kuva otettu kylmässä tuulessa... Bussipysäkillä jälleen suuntaamassa kohti kotikontuja! Taasko tää alkaa että olen viikon kotona ja sitten taas viikon jossain muualla...? :D

Uutta vaatetta on myös tullut second handina, oman äitini kaapista (moi!)

IMG_0447-normal.jpg

Nyt alkaa taas huolestuttaa, mekkotytölle KAHDET farkut kuukauden sisällä...?! Syytän työasua joka on minut totuttanut jälleen housuihin... Ai mut nuo ekat housut kyllä tuli jo ennen töitä... ööööö... No mut joo, äidin kaapista sain kahdet hänelle isot farkut joista toiset on vielä vähän löysätkin ei vaan äidille vaan myös minulle... Mutta ne menee mukavina kotihousuina kun ovat jonkinlaista strecthfarkkua!

Jepjep, onpas taas pieni vauhti päällä, oon vaan niin innoissani kun työrintamalla näyttää taas hyvältä! Ei miulla mitään sijaisuuksia vastaan ole, päin vastoin teen niitä mielelläni näin alkuvaiheessa mutta kieltämättä aina sijaisuuden loppuessa tulee vähän semmonen "mitäs nyt" -olo. Mutta nyt on taas hyvä olo!

Eipä taas muuta, hyvä Vappua kaikille!